Onze vraag aan de wethouder over vrij parkeren bij Walburg

dinsdag 19 januari 2016 22:23

Tijdens de raadsvergadering van 19 januari 2016 hebben we een vraag gesteld over het vrij parkeren bij Walburg. Hieronder leest u onze vraag.

U weet dat de fractie van de ChristenUnie-SGP revitalisering van winkelcentrum Walburg - in de brede zin van het woord - hoog in het vaandel heeft staan. En volgens onze waarneming zijn er nog wel meer raadscollega's en/of partijen die hier een mening over hebben. Zo u weet is ons er alles aan gelegen dat vrij van parkeren in ons winkelcentrum een feit wordt. Graag willen wij van de wethouder weten hoever het staat met de ontwikkelingen tot realisatie hiervan, en hoe zijn belanghebbende  partijen bereid om mee te dragen in de kosten? We denken dan aan de beide grote supermarkten, het ondernemerscollectief aldaar, de gemeente zelf, etcetera. Volgens ons is het nodig om op korte termijn tot concrete plannen te komen omdat een Exodus van nog meer ondernemers niet ondenkbaar is. Graag uw antwoord, wethouder.

De wethouder gaf in zijn antwoord aan dat dit zeker de aandacht heeft. Langzamerhand wordt alles steeds duidelijker en zeer binnenkort zal er meer informatie naar de raad worden gestuurd. U kunt er van op aan dat we dit scherp in de gaten houden.

Reacties op 'Onze vraag aan de wethouder over vrij parkeren bij Walburg'