Word raadslid voor de SGP!

SGPnieuwswoensdag 27 maart 2013 20:00

Zet u in voor Zwijndrecht en ga in de politiek. Word raadslid namens de SGP!

Het bestuur van de SGP kiesvereniging te Zwijndrecht komt graag in contact met potentiële raadsleden voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2014. De kandidaten zijn verbonden aan de beginselen van de SGP en willen dit graag vertalen naar een praktische uitwerking op lokaal niveau. Een unieke kans voor iedereen die zich herkent in de opvattingen van onze partij en zich wil inzetten voor de gemeente!

Als SGP-raadslid ben je het gezicht van de partij in de gemeente. Daardoor ben je regelmatig aanwezig op belangrijke informatie- en voorlichtingsbijeenkomsten. De SGP richt zich uitdrukkelijk ook op SGP-kiezers die nog geen partijlid zijn.

Ben je geïnteresseerd, of heb je de ambitie om op lokaal niveau mee te werken aan een betere samenleving dan zien we graag je reactie tegemoet. Je reactie kan je sturen aan secretaris.sgp@zwijndrecht.christenunie-sgp.nl.

Een uitgebreide profielschets is hier beschikbaar. Uitgebreidere informatie over het raadslidmaatschap kan verkregen worden via de fractiesecretaris, dhr. A. van Gemerden (a.vangemerden@zwijndrecht.christenunie-sgp.nl).

Profielschets raadslid 2013 SGP62,5 kBapplication/pdfdownload

Archief > 2013 > maart