Kennismaking met Reinier van Hartingsveldt

Reinierzaterdag 10 maart 2018 11:38

Mijn naam is Reinier van Hartingsveldt, ik ben getrouwd met Gerda en samen hebben we drie kinderen. Sinds 2009 wonen wij met veel plezier in Zwijndrecht.

We hebben voor Zwijndrecht gekozen om het rustige wonen en de vele mogelijkheden die de gemeente biedt. Zo hebben we een prettig winkelcentrum waar je voor al je boodschappen terecht kunt. Mede door het afschaffen van het betaald parkeren zien we een toename van de diversiteit aan winkels. Tevens kunnen we ontspannen in meerdere groene parken die de gemeente rijk is.
Zo gaan we met regelmaat naar de Hoge Nesse. Een plek waar jong en oud zich kunnen vermaken en aan elkaar kunnen verbinden.
Zomaar een aantal dingen waar wij ons als ChristenUnie-SGP hard voor hebben gemaakt.

Toch zijn er tal van onderwerpen waar ik me de komende periode graag voor wil inzetten.
Renovatie Kijfhoek, verkeersveiligheid en het verder verduurzamen van onze gemeente geeft mij weer energie voor de komende jaren.

De ChristenUnie-SGP staat voor een gezonde leefomgeving, waar het fijn wonen en werken is.
Het is onze opdracht om dit stukje van Nederland, waar God ons een plek heeft gegeven, met zorg te onderhouden en toekomstbestendig te maken voor onze kinderen.

Kunnen wij 21 maart op u rekenen?
Stem ChristenUnie-SGP!

Reinier van Hartingsveldt