Waardevol Zwijndrecht

1woensdag 14 februari 2018 18:56

De afgelopen 4 jaar heeft de ChristenUnie-SGP zich lokaal hard ingespannen voor een “Waardevol Zwijndrecht”. En dat willen wij de aankomende periode graag weer gaan doen. Dit lukt ons echter niet alleen! Hiervoor hebben wij de inzet van alle inwoners van Zwijndrecht nodig. Iedereen is waardevol!

Vanuit ChristenUnie-SGP zijn ze de afgelopen tijd op zoek gegaan naar mensen die zich in Zwijndrecht onbaatzuchtig voor een ander inzetten. Deze mensen mogen best eens in het zonnetje worden gezet. Want goed voorbeeld, doet goed volgen… toch?
Deze zoektocht heeft Marius Schenkel en Jacob van der Duijn Schouten bij ‘het Badhuis’ gebracht, waar veel vrijwilligers er voor zorgen dat ‘het Badhuis’ een begrip in de wijk is geworden. In maart 2018 vieren zij hun 5 jarig bestaan. Tijdens een door ‘het Badhuis’ georganiseerde Valentijnsbrunch hebben ze Erna van Haaften ontmoet. Zij is vanaf het eerste uur betrokken bij ‘het Badhuis’. Erna is een hulp en toeverlaat en zij neemt haar rol als o.a. gastvrouw van ‘het Badhuis’ met veel enthousiasme op. Ook ontmoetten ze Ada Rath die menig uur doorbrengt in ‘het Badhuis’. Zij is bijvoorbeeld elke woensdag, samen met Rineke Kuijper en Joke Nouwt, beschikbaar als schuldhulpmaatje. Ada en Arna zijn in het zonnetje gezet door het overhandigen van een boeket en een waardebon. Marius Schenkel geeft aan dat eigenlijk alle vrijwilligers een bloemetje verdienen, want zo’n mooi initiatief als ‘het Badhuis’ is alleen maar mogelijk door de samenwerking van talloze vrijwilligers, die zich met elkaar inzetten voor een “Waardevol Zwijndrecht”.
In de aankomende weken hopen ze op meer van deze fijne ontmoetingen en daar kunt u ons bij helpen! Wie vindt u waardevol voor Zwijndrecht? U mag dit  doorgeven via het sturen van een email aan M.Schenkel@zwijndrecht.nl, een berichtje op Facebook www.facebook.com/ChristenUnieSGPZwijndrecht of per telefoon 06-30055201
Jacob van der Duijn Schouten

Archief > 2018 > februari